2011/07/21

Debiut

Hej! Mam na imię Dawid i wraz z Sandrą będę prowadził tego bloga. Pewnie niektórzy znają mnie z portalu stylio.pl, jednak jest to mój debiut blogowy. Pierwszy zestaw raczej na luzie. Podstawę stanowi tu T-shirt z napisem WILD z MISBHV. Do tego proste rurki i ponadczasowe, białe Conversy. Jeśli chodzi o dodatki to główną rolę grają słuchawki, w kolorze ciemnej mięty.









T-shirt- MISBHV
Torba- River Island
Pasek, Spodnie- Topman
Buty- Converse
Biżuteria- Topman
Słuchawki- Urbanears

12 komentarzy:

  1. świetnie, w końcu męska, dobrze zapowiadająca się moda w polskim szafiarstwie! Trzymam kciuki i powodzenia, oby jak najwięcej pozytywnych komentarzy, chociaż zazdrośników na pewno przybędzie! Pozdrawiam,

    kornelia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. męska? obcisłe rurki i torba są męskie? ja myślałam, że to babka zanim nie przeczytałam postu

      Usuń
  2. bardzo mi się podoba Twój styl!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie ze przeszedłeś na blogowanie, fryz o wiele lepiej niz wcześniej:)misbehavke tez mam ale wolabym bluze wild tylko ze wyprzedaly dziewczyny;/ a cała reszta tez bardzo fajnie, będę śledził

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie. Uwielbiam facetów w trampkach, słuchawki są świetne, całość bardzo na plus.
    Też dopiero zaczynam, tak więc powodzenia !

    www.jaffacakeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze jest !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie , fajne te słuchawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuurde, marzę o tych miętowych słuchawkach :(...
    Urbanears albo coloud. Poza tym uwielbiam misbehave :)))

    OdpowiedzUsuń